Цікава музика
МУЗИКА ДОЗВОЛЯЄ ВИЗНАЧИТИ РІВЕНЬ ІНТЕЛЕКТУ. ЯК ЗАСТОСУВАТИ ЦІ ЗНАННЯ НА УРОКАХ
![](https://stand-gallery.com/image/catalog/tovar/1223.jpg)
Мозок людини працює з певною частотою. Музика – певні вібрації, складається зі звуків в ритм. Музичні смаки формуються залежно від того як біологічний комп’ютер опрацьовує операції.
Можна провести опитування, яка музика подобається дітям. Варіант не дуже надійний. Більшість дітей початкової школи знає лише ту музику, що слухають батьки, або чують з телевізора. Дитина може просто не знати своїх вподобань та які бувають стилі.
Краще відібрати по 3-4 пісні різних стилів, відвідати музичний кабінет та прослухати разом. Потім відповісти на питання, визначитися що і чому сподобалося більше.
Тести IQ вже не користуються такою популярністю як раніше. Під час тестування на людину впливає фактор стресу від напруги часу, що спливає. Тому музика дозволяє визначити рівень інтелекту значно краще.
Професор Адріан Норт провів дослідження. Найкращі результати виявились у прихильників класики, року, металу. Та це не означає, що інші діти дурні. Ми народжуємося з різними базовими навичками та здібностями. Перевірка інтелекту показує лише рівень розвитку на даний час, може змінюватися. Саме від його розвитку залежить успішність дитини в майбутньому. Просто їх мозок потребує індивідуальний підхід.
Звичайно, приведені дані мають лише відносний характер. Кожна дитина унікальна, музика лише відображає деякі спільні риси. Це можна взяти на замітку.
Окремими пунктами відмічаються ті, хто вподобав не один стиль музики. Два пункти:
Ті хто обрали схожі мотиви та пояснили чому. Одну і ту мелодію можна зіграти по різному. Часто музиканти спеціально поєднують стилі для створення нового звуку. Наприклад, звичайний рокенрольний квадрат може опинитися в класичній мелодії. Саме такі учні мають універсальний склад, можуть пристосуватися до будь-якої справи, наділені здатністю креативно мислити.
Нічого зайвого. Підхід до таких дітей особливо шукати не потрібно. Діти відкриті, легко йдуть на контакт.
Ті кому байдуже. Просто відчувають ритм, це все. Погана концентрація не дає досить глибоко цікавитись складними темами. Можливо, тому показники цих дітей були низькі. Є плюси. Такі діти досить легкі на підйом та прислухаються до авторитетної, на їх погляд, людини.
Виховуйте звички та показуйте приклади. Найскладніша група дітей. Прийдеться перебрати багато варіантів, щоб зачепити та постійно слідкувати за популярним в інтернеті. Легше всього діяти через популярних кумирів та молодіжні рухи.
Рок, метал
Діляться на два типи. Перші постійно шукають, що можна перетворити на власний лад. Другі навпаки закриваються та обороняють границі власного простору. Головна риса — вміють «широко» дивитися на речі. Потенціал великий, але без певного впливу та створення умов не матиме сенсу. Якщо беруться за справу, то виконують її краще ніж можна. Тільки за однієї умови. Заняття повинно подобатись інакше діла зовсім не буде. Творча складова та зацікавленість – запорука успіху такого учня. Часто мають занижену самооцінку, хоч намагаються представити це інакше.
Підтримка, праця на результат, концентрація на емоціях. Спочатку треба встановити довірчі відносини. Покажіть, що вам не байдуже. Далі все просто, не потрібно ставити чітких завдань. Краще проявіть увагу до розробки цікавого процесу, підтримуйте та дозволяйте втілювати нові ідеї. Якщо вдасться зацікавити малюка, то вже вам прийдеться ховатися від постійних запитань та пропозицій нових проєктів.
Класика, опера
Саме ці учні ідуть в музичний кабінет радісно. Намагаються не просто добитися успіху, головна ціль стати кращім в цікавій сфері. Праця над собою – постійний супутник. Мають внутрішню гармонію, тягу до всього прекрасного.
Праця на результат. Діти знають чого хочуть. Вам залишається лише подавати інформацію.
Джаз, блюз, соул та еклектика
Музика котру не можливо спрогнозувати. Так її описують самі музиканти. Вона складна та різноманітна, не має обмежень. Музика виділяє людей які завжди відкриті до нового досвіду та. Зазвичай любителі особливої музики знають про свої здібності та вміють оцінити себе гідно. Естетика – особлива грань таких учнів. Досить ерудовані, але не хизуються цим.
Навчання через дослідження та концентрація на емоціях. Не давайте дітям завдання. Дайте проєкт. Іноді достатньо просто змінити формулювання. Такого учня більш привабить спробувати знайти унікальне розв'язання питання, або декілька шляхів отримання результату.
Фолк, кантрі
Добре розуміють слово «потрібно». Справжні трудоголіки й незламні прихильники праці власними руками. Вміють йти на результат та створювати фундаментальні речі, цінують свою працю та поважають інших. Не стануть робити щось просто так, у всього повинно бути призначення. Досить креативні, вміють знаходити нові рішення.
Успіх в простоті. Просто допоможіть учням обрати ціль, решту зроблять самостійно. Частіше спілкуйтесь, дізнавайтесь як ідуть успіхи.
Рєп, хіп хоп, R’n’B
Довгі тексти підходять для монотонної праці. Часто в них підійматються гострі соціальні проблеми. Їх обирають вольові люди з високою самооцінкою котрі вміють відстояти свою думку вперто досягати мети, мають досить низький IQ.
Такі діти можуть стати найкращими виконавцями, фанатами своєї справи. Вибираючи вузьку спеціалізацію, така людина може бути дуже наполегливою, цілеспрямованою в доведенні своєї роботи до ідеального механізму. Це може бути той самий працівник місяця, що обрав професію за принциповими факторами.
Використовуйте схеми. Можна навіть розробити декілька алгоритмів. Розбиваємо завдання на прості пункти. Спочатку вирішується один компонент завдання і відпрацьовується на прикладах. Потім другий, потім третій. В кінці залишиться просто скласти все до купи. Досить довгий процес, та результат того вартий.
Електронна музика
Гарний приклад фонової музики. Вона не викликає сильних емоцій та не заважає. Саме флегматики відрізняються любов’ю до неї. Дуже спокійні люди, рідко звертають увагу на подразники. Флегматики ідеальні для роботи яка потребує довгої концентрації уваги на завданні. Часто знаходять своє місце в IT-сфері.
Індивідуальна самостійна робота. Не треба багато пояснювати. Скоріш за все дитина просто стомиться в перші 10 хвилин. Напишіть задачу, скажіть де взяти інформацію. Через деякий час учень сам розбереться та виведе свій власний алгоритм.
Попса
Головна риса – непостійність. Зазвичай товариські, легко піддаються впливу. Мають низькі показники IQ, але виділяються іншими рисами. Наполегливо добиваються того, що вважають класним. Екстраверти, цінять чесність, часто мають добре серце. Кабінет музики може стати для них улюбленим, якщо вчитель зверне увагу саме до них. Постійно потребують динаміки, яскравих подій.
Динаміка, постійно нове. Просто дізнайтесь хто їм подобається, а потім розберіть чому, які навички та знання потрібні для досягнення такого статусу чи можливостей. Включіть в план досягнення мрії. Використовуйте різні образи в подачі завдань. Чим більше нового, тим краще.
Коментарі
Дописати коментар